Pages




05/08/2013

My Soul

Tiada siapa yang dapat meneka
Betapa sakitnya hatiku, akibat terluka,
Tiada siapa yang faham, bahasaku susah mereka faham,
Yang boleh dijawab dalam berpuluh saat.
Mereka perlukan satu jam,
Aku juga jadi tidak faham.
Adakah minda ku terbuka atau ku mempunyai lidah yang tajam.
Semua yang ku katakan telah ku nyatakan
Yang inging ku sampai kan sudah ku sampai kan.
Hanya ingin menunggu mereka hadam.
Dulu aku ramai kawan, sekarang aku hanya sampaikan salam.
Sampaikan pesanan. Aku mempunyai perasaan, juga ada sasaran.
Aku tak perlu berkenalan jika inginkan sex.
Kerna otak ku komplex. Ku melihat semuanya seperti kodex.
They say I'm a player but in the end they said "I've had a great sex"
It's what I do, it's nothing new.
This is me, you're still you.
A boy like me is only few.
I'm happy, hope you're happy too.
Looking for food cause I'm helping them hungry,
I'm starving, confused that I need them.
The thought I got no problem.
Tiada yang faham.
Ada yang coba meneka, bahawa ku tidak gembira.
Mereka tidak tahu, apa yang ku mahu,
Kegembiraan bukan untuk ku, semuanya untuk orang ku, my friends,
keluarga ku, my family,
Dan diri ku sendiri,
Ku hanya ingin bersendiri.
Alhamdulillah ku bisa berdiri dengan sendiri.
Sebelum bercakap, sila cermin diri sendiri.
Thanks for reminding me mummy.

No comments:

Post a Comment